برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.
دانلود ورژن جدید فایرفاکس
دانلود ورژن جدید کروم
پنجشنبه 23 اسفند 1403
merc@tbzmed.ac.ir
English
فارسی
33373446 - ۰۴۱
مرکز تحقیقات آموزش علوم پزشکی
Medical Education Research Center
دانشگاه
صفحه اصلی
درباره مرکز
معرفی مرکز
اهداف
ماموریت
برنامه راهبردی مرکز
پایش برنامه عملیاتی 1401
برنامه عملیاتی 1402
اولویت های پژوهشی
آیین نامه ها و دستورالعمل ها
سامانه علمسنجی دانشگاه
اعضای مرکز
رئیس مرکز
هیئت موسس
شورای عالی
اعضای شورای پژوهشی
کارشناسان مرکز
انتشارات مركز
پاياننامه ها
پایان نامه های مرکز
پایان نامه های مرتبط با مرکز
طرح ها
مقالات
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
کتاب ها
افیلیشن
مجلات
مجلات فارسي
مجلات انگلیسی
ترجمان دانش
خدمات مرکز
خدمات الکترونیکی
مشاوره علمی در آموزش پزشکی
دستاوردهای دانشگاه
تماس با ما
فهرست اصلی
فهرست اصلی
فرم ها
ارائه مشاوره در زمینه پژوهش در آموزش علوم پزشکی
وظايف اصلي
فرآیند تصویب پروپوزال در مرکز تحقیقات
پرسش وپاسخ
نقشه سایت
ژورنالها و سایت های معتبر آموزش پزشکی
طرح ها
بررسی رعایت استانداردهای آموزش بالینی در گروه های کودکان و داخلی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز- 1397
بررسی رعایت استانداردهای آموزش بالینی در گروه های کودکان و داخلی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز- 1397
طراحی ،اجرا وارزشیابی ویکی آموزشی برای انجام تکالیف گروهی دانشجویان
بررسی چالش های مشترک دانشجویان رشته های علوم پزشکی بعد از شروع پاندمی
COVID-19
و ارزیابی خودکارآمدی تطابقی آن ها
بررسی ارتباط خودکارآمدی تحصیلی ،یادگیری خود راهبر و سبک یادگیری با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
اجرا و بررسی اثربخشی بسته آموزشی چندرسانه ای در زمینه رفتار و اصول حرفه ای شدن برای دانشجویان پرستاری
بررسی همبستگی بین نمره کنکور ،آزمون جامع علوم پایه وآزمون رزیدنتی دستیاران دندانپزشکی تبریز
ارزشیابی میزان پیاده سازی برنامه درسی دوره دستیاری رشته داخلی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز و ارائه راهکارهای اصلاحی برای ارتقای آن
روان سنجی نسخه فارسی پرسشنامه بررسی راهبرد های انگیزشی دانشجویان برای یادگیری و تعیین میزان انگیزش یادگیری دانشجویان دانشکده داروسازی تبریز سال 1399
طراحی و ارزیابی مدل پاسخگویی اجتماعی در ارزشیابی آموزشی رشته فناوری اطلاعات سلامت با محوریت مدیریت دانش
طراحی، اجرا و ارزشیابی فرآیند یاددهی- یادگیری ترکیبی واحد درسی مبانی دندانپزشکی ترمیمی با رویکرد نوین
تأثیر برنامه آموزشی پنهان بر یادگیری اخلاق پزشکی توسط دانشجویان در بخشهای بالینی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
دیدگاه شرکت کنندگان در دوره مهارتهای دانشگاهی و تاثیر آن بر عملکرد آموزشی آنها
بررسی صلاحیت دانشجویان و بازنگری کوریکولوم دوره کارشناسی پرستاری درزمینه مراقبت ازپوست،پیشگیری و مدیریت زخم فشاری درمنطقه آمایشی 2
تفکر انتقادی و ارتباط آن با هوش اجتماعی در دانشجویان اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی تبریز
طراحی و روانسنجی نسخه فارسی پرسش نامه غربالگری بیماری التهابی روده برای پزشکان عمومی
نیازسنجی آموزشی دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تبریز جهت ایفای نقش در آینده به عنوان عضو هیئت علمی
طراحی و روان سنجی ابزار سنجش میزان آگاهی دانشجویان علوم پزشکی از نقش های 13 گانه خود در دانشگاه
تبیین تجارب اعضای هیات علمی پرستاری از بازاندیشی: یک مطالعه کیفی
ارزشیابی آموزش های مجازی ارائه شده در دوره پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در دوران پاندمی کووید-
۱۹
تبیین تجارب دستیاران پزشکی از تصمیم
گیری
بالینی: یک مطالعه کیفی
بازنگری بر اساس نیاز های آموزشی در برنامه آموزش بالینی قلب و عروق دانشجویان پزشکی کارآموز و کارورز
تأثیر آموزش بین حرفهای بر کارتیمی ، مهارتهای ارتباطی و کیفیت مراقبتهای درمانی درکشورهای پیشرفته و درحالتوسعه : یک مطالعه مرور نظاممند و فرا تحلیل
طراحی، اجرا و ارزشیابی آموزش مدیریت راه هوایی پیشرفته براساس اصول اولیه مریل برای دانشجویان فوریت های پزشکی
دانش و نگرش مدرسان پرستاری دانشگاهای علوم پزشکی منطقه شمالغرب ایران در مورد پرسپتورشیپ پرستاری در سال 1398
مطالعه تطبیقی برنامه آموزش تخصصی پزشک خانواده در کشورهای منتخب
تاثیر برگزاری دوره های توانمندسازی اعضای هیأت علمی متعهد خدمت به روش ترکیبی (حضوری
–
برخط
– Off-line)
بر مهارتهای اکادمیک اعضای هیأت علمی
تاثیر برگزاری دوره های توانمندسازی اعضای هیأت علمی متعهد خدمت به روش ترکیبی (حضوری
–
برخط
– Off-line)
بر مهارتهای اکادمیک اعضای هیأت علمی
تبین درک اعضای هیأت علمی بالینی در مورد چالشها و راهکارهای بهبود تدریس در آموزش بالینی
مقایسه پیامد های مورد انتظار از دانش آموختگان رشته ی تخصصی پزشکی خانواده از دیدگاه اساتید و مدیران ارشد و میانی نظام سلامت و دستیاران پزشکی خانواده و اجتماعی با کوریکولوم مصوب رشته مربوطه
–
مطالعه کیفی
بررسی شاخص های شیوه زندگی سالم در دانشجویان و ارتباط آن با سبک های یادگیری آنها در دانشگاه علوم پزشکی تبریز
تعیین گرهای رضایت شغلی - تحصیلی دستیاران پزشکی خانواده در حال تحصیل در سطح کشور
تاثیر استفاده از بسته آموزش چند رسانه ای بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری در زمینه مدیریت درد حاد در بخشهای اورژانس
تجارب پزشکان خانواده درخصوص برنامه های آموزش مداوم پزشکی : یک تحقیق کیفی
طراحی و روانسنجی چک لیست سنجش عملکرد کاردکسنویسی پرستاران: یک مطالعه ترکیبی
بررسی رابطه استرس شغلی با مهارت و کارایی تدریس مربیان بهورزی استان همدان
نیازسنجی آموزشی پرسپتورهای دانشجویان پرستاری
تاثیر روش آموزش تغذیه مبتنی بر همتایان بر میزان آگاهی سالمندان در موردتغذیه در دوران سالمندی
ارزشیابی وضعیت آموزش بالینی دانشجویان مامائی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز
طراحی و روان سنجی ابزار خود ارزیابی مهارت بازاندیشی برای دانشجویان علوم پزشکی
مقایسه توانمندیهای بالینی پزشکان عمومی شاغل در مجتمعهای سلامت شهر تبریز با توانمندیهای بالینی تعریف شده در« سند توانمندیهای دانش آموختگان دوره دکترای پزشک عمومی
»
تحلیل وضعیت ارتباط بیمار و پزشک در دانشگاه علوم پزشکی تبریز
تحلیل کمی آزمون ارتقاء دستیاری در گروه های آموزشی منتخب از سال 93 الی 96 تبریز به تفکیک دو سال اول و دو سال آخر دستیاری
طراحی و تعیین تاثیر آموزشی ابزار مستند سازی، بازاندیشی و پس خوراند الکترونیکی فعالیت های آموزش بالینی دانشجویان پزشکی
تبین تجارب دانشجویان کارشناسی تکنولوژی جراحی از آموزش بالینی: یک مطالعه کیفی
مقایسه شیوه های آموزش رفتار حرفه ای دستیاران در دانشگاههای ایران و جهان
ارزش پیشگویی کنندگی عملکرد دانشجویان و دانش آموختگان علوم پزشکی توسط هریک از معیارها و روشهای سنجش خصوصیات غیرشناختی: یک مرور نظام مند و فراتحلیل
بررسی ارتباط هوش چندگانه با خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی تبریز
درک پرستاران جدید در مورد رفتارهای مراقبتی پرسپتورها
فرایند کسب مهارت تدریس اثر بخش در مدرسین دوره دکترای آموزش علوم پایه پزشکی: یک مطالعه نظریه پایه
تدوین، اجرا و ارزیابی مدل آموزش اخلاق حرفه ای در رشته ی کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت
تحلیل برنامه آموزش مدیریت درد در برنامه های آموزشی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز سال 1397
ارزشیابی برنامه های ارزیابی مهارت های بالینی اجراء شده در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز - مطالعه موردی گروه ارتودنسی و پروتز
طراحی و اجرای مدل ارزیابی مهارت های بالینی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
الکترونیکی کردن تجارب یادگیری دانشجویان پزشکی، بازاندیشی و پیگیری روزانه آنها در گزارشات صبحگاهی کودکان
بررسی عوامل موثر در اخلاق حرفه ای از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه و تطبیق آن با نامه 53 کتاب شریف نهج البلاغه
نیازسنجی جامع ا
ٓ
موزشی مدیران و سیاست گزاران سلامت در زمینه عملکرد مبتنی بر شواهد
مقایسه برنامه درسی دوره دکترای عمومی دندانپزشکی در ایران با چند دانشکده برترجهان
طراحی، اجرا و ارزشیابی آموزش الکترونیکی بسته «برنامه ریزی عملیاتی » در برنامه پزشک خانواده
تعیین عوامل مؤثر بر مشارکت اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در تولید محتوای الکترونیکی
مقایسه عوامل پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی بین آزمون علوم پایه و پره انترنی در دانشگاه های آزاد و علوم پزشکی شهر تبریز