برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.
دانلود ورژن جدید فایرفاکس
دانلود ورژن جدید کروم
چهارشنبه 12 دي 1403
merc@tbzmed.ac.ir
English
فارسی
33373446 - ۰۴۱
مرکز تحقیقات آموزش علوم پزشکی
Medical Education Research Center
دانشگاه
صفحه اصلی
درباره مرکز
معرفی مرکز
اهداف
ماموریت
برنامه راهبردی مرکز
پایش برنامه عملیاتی 1401
برنامه عملیاتی 1402
اولویت های پژوهشی
آیین نامه ها و دستورالعمل ها
سامانه علمسنجی دانشگاه
اعضای مرکز
رئیس مرکز
هیئت موسس
شورای عالی
اعضای شورای پژوهشی
کارشناسان مرکز
انتشارات مركز
پاياننامه ها
پایان نامه های مرکز
پایان نامه های مرتبط با مرکز
طرح ها
مقالات
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
کتاب ها
افیلیشن
مجلات
مجلات فارسي
مجلات انگلیسی
ترجمان دانش
خدمات مرکز
خدمات الکترونیکی
مشاوره علمی در آموزش پزشکی
دستاوردهای دانشگاه
تماس با ما
فهرست اصلی
فهرست اصلی
فرم ها
ارائه مشاوره در زمینه پژوهش در آموزش علوم پزشکی
وظايف اصلي
فرآیند تصویب پروپوزال در مرکز تحقیقات
پرسش وپاسخ
نقشه سایت
ژورنالها و سایت های معتبر آموزش پزشکی
مقالات فارسی
وضعیت آموزش پاسخگو در گروههای آموزشی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
مقایسه امتحانات ارتقا و بورد دستیاران طب اورژانس دانشگاههای علوم پزشکی در ایران
ارتباط مهارت های مطالعه و شیوه آمادگی برای امتحان در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد
ﺑﺮرﺳﻲ رﺿایتمندی داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن از ﻓﺮآﻳﻨﺪ اﻧﺠﺎم پایانﻧﺎﻣﻪ و ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ آن در داﻧﺸﮕﺎه ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﻜﻲ تبریز
پیشنهاد الگوی جامع ارزیابی درس اخلاق پزشکی از دیدگاه اعضای هیات علمی
مقایسه برنامه آموزش پزشکی عمومی در ایران با چند دانشکده پزشکی معتبر از کشورهای منتخب جهان
ارزشیابی کوریکولوم پژوهشی دانشکده علوم پزشکی تبریز
طراحی ابزارهای ارزیابی آموزش سرپایی دانشجویان پزشکی
تبیین شایستگی های بالینی مورد نیاز برای تربیت پزشکان عمومی در راستای تحقق پاسخ گویی اجتماعی: یک مطالعه کیفی
طراحی و اعتبارسنجی ابزاری برای ارزشیابی برنامه درسی دوره بالینی پزشکی از نظر پاسخ گویی اجتماعی
تبیین تجارب و درک مدرسان و دانشجویان پزشکی از آموزش مبتنی بر شواهد: پژوهش کیفی
بررسی وضعیت تحصیلی دانشجویان پزشکی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
نقش اعضای هیئت علمی در آموزش مبتنی بر شواهد از دیدگاه اساتید و دانشجویان پزشکی: یک مطالعه کیفی
رضایتمندی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از سرپرستی پایان نامه
عوامل خطر ویژه-علی مرگ در بیماران دیابتی: مدلسازی مخاطرات رقیب
کم وزنی، کوتاه قدی و اضافه وزن در دانش آموزان مقطع راهنمایی شهر ایلام و عوامل مؤثر بر آن
بررسی و ارزشیابی معیارهای آموزشی مجتمع آموزش سلامت شهرستان بوکان در سال تحصیلی1395
بررسی سبک یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز- ایران
مدیریت مسئولیت اجتماعی در آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز
تاثیر آموزش تغذیه بر میزان آگاهی تغذیه ای زنان باردار در غرب ایران
بررسی سیستماتیک تاثیر یادگیری مبتنی بر مسئله در یادگیری، رضایت مندی و اثر بخشی آن درآموزش پزشکی ایران
بررسی عوامل موثر بر ضایعات نان در نانوایی های مناطق شهری استان ایلام(86-85 )
بررسی میزان پر اکسید روغن های مصرفی در اغذیه فروشی های(ساندویچی و فلافلی) شهر ایلام
بررسی مقایسهای میزان ال - کارنیتین آزاد سرم در زنان مبتال به دیابت نوع دو با و بدون عوارض مزمن : یک مطالعه مورد- شاهدی
نقش مستندسازی پزشکی و تروماتولوژی قانونی در کاهش عوارض روانشناختی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی پس از تروما
نیازسنجی آموزشی کارکنان بهداشت خانواده شاغل در واحدهای بهداشتی و درمانی شهر تبریز در سال 1394
مقایسه انطباق نقش و وظایف حرفهای مصوب در برنامه آموزشی با نقش و وظایف جاری کارشناسان مامایی شاغل در واحدهای بهداشتی تبریز
رابطه بین سبک های اسنادی و هوش معنوی با عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تبریز
یک مطالعه کیفی در خصوص اثربخشی «جلسه آموزشی کنترل استرس» از دیدگاه کارآموزان پزشکی
بررسی ارتباط کیفیت خواب با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی تبریز
بررسي ميزان آگاهي و رضايتمندي بيماران از بروشورهاي دارويي ايراني